loading...
پدر
صدف بازدید : 6 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)



پدرگنج ونعمت بسیارخوبیست که هر کسی نمی تواند آن را داشته باشد . که خوشبختانه من دارم 
پدر خوبم به من قناعت ، مهربانی ، سادگی و صداقت را آموخت. دستان گرمش همواره آرامش را به من هدیه داده است ونگاه مهربانش بزرگترین هدیه ی خداوند است .  او برایم مظهر مردانگی و انسانیت است . 
پدر مهربانم ، نگاه مهربان و صدای دلنشینت همیشه مرحم دل من در این دنیای پر درد ورنج است ، بدان که برای من بهترینی .



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
صدیقه چهارپاشلو دانشجوی امور فرهنگی وبلاگی تحت عنوان ((پدر))ساخته ام امیدوارم مورد پسند استادم جناب آقای بنی اسدی باشد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 21
  • بازدید کلی : 174